۵ رُکن اصلی «نهضت تأمین مالی شهر» اعلام شد

دبیر انجمن مالی ایران و دبیر علمی همایش نهضت تأمین مالی شهر ۵ رکن اصلی اجرای این نهضت را تشریح کرد.

 

علی نمکی بعد از ظهر امروز _ شنبه دهم آبان_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه نامگذاری این طرح با هدف بهره مند شدن از طیف گسترده مردمی انجام شده است، اظهار کرد: طراحی این برنامه با در نظر گرفتن ۵ مرحله ویژه تعبیه شده است.

دبیر انجمن مالی ایران و دبیر علمی همایش و نمایشگاه نهضت تأمین مالی شهر افزود: رکن ابتدایی اجرای این طرح شهرداری‌های هستند که به عنوان متولیان اداره شهر قلمداد می‌شوند.

نمکی اضافه کرد: رکن بعدی اجرای پروژه بانک‌ها و بازار سرمایه هستند که بازار مالی نهضت ذکر شده را تأمین خواهند کرد، در این میان بانک شهر تضمین کننده منابع و اعتباراتی است که در این مسیر مصرف می‌شوند.

وی در ادامه توسعه دهنده‌ها را رکن سوم اجرای طرح برشمرد و یادآور شد: در نظر داریم با گذشت زمان و در دراز مدت با سرمایه گذاران خارجی نیز وارد فاز همکاری شویم.

این مقام مسؤل از شناسایی افراد شاخص و اثرگذار برای تحقق رکن سوم اجرای پروژه خبر داد و گفت: در نظر داریم با کمک نهادهای فعال سازنده در هر محله مسیر فوق را به سرانجام برسانیم.

دبیر علمی همایش و نمایشگاه نهضت تأمین مالی شهر بیان کرد: حاکمیت از جمله دولت و مجلس رکن چهارم اجرای طرح و مردم رکن پنجم اجرای آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

۴
از ۵
۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش